A cégben tönkrement az egyik router, ami időközben funkcióját vesztette (VPN-re kellett volna, de azóta már ilyesmire nincs szükség) és hát bőséggel garanciaidőn belül voltunk. Hogy konkrétak legyünk egy 5 éves garanciájú, drágább Cisco routerről van szó, mely 1.5 év alatt harmadszor mondta be az unalmast valamilyen formában. Laza 4 hét után megjött a válasz, ez úttal nem kapom vissza a terméket, levásárolhatom.
Meg is kérdeztem, hogyhamár, akkor elhasználható-e értelmesen a történet. El. Szuper. Akkor rendeltem mindenfélét, többek között egy kártyaolvasót is, mert a cégből legalább két kártyaolvasó eltűnt már, a harmadik meg mindig terepen van.
Körülbelül két órával később csöng a telefon. A boltból hívnak, hogy baj van. Hát jó, de mekkora? Az a gond, hogy én megrendeltem a kártyaolvasót, fehér színben, de csak feketében tudják meghozni...
Meg is kérdeztem, hogyhamár, akkor elhasználható-e értelmesen a történet. El. Szuper. Akkor rendeltem mindenfélét, többek között egy kártyaolvasót is, mert a cégből legalább két kártyaolvasó eltűnt már, a harmadik meg mindig terepen van.
Körülbelül két órával később csöng a telefon. A boltból hívnak, hogy baj van. Hát jó, de mekkora? Az a gond, hogy én megrendeltem a kártyaolvasót, fehér színben, de csak feketében tudják meghozni...
customer service! :)
VálaszTörlés